vrijdag 13 mei 2016

Mopjes

twee katten lopen door de woestijn.
' Wauw', miauwt de ene kat tegen de andere,
'zo'n grote kattenbak heb ik nog nooit gezien.

Welke wijn kan je niet drinken ?
Boudewijn. 

De juffrouw vraagt in de klas hoeveel 100+100? Het jongetje antwoordt daarop :
2 ambulancen

Het is groen en het spioneert ?
Spionazie.

Bij een blonde studente wordt ingebroken.
'Stil!" dreigt de inbreker, ik zoek geld!'
'Wacht even," antwoord het blonde studentje, dan zoek ik mee.'





twee vissen zwemmen in hun kom.
'Kijk,' zegt de ene vis,'buiten regent het pijpenstelen.'
'Goh,' zegt de andere vis,'gelukkig zitten wij lekker droog

Een kleine slang komt bij haar mama en vraagt:
'mama,mama , ben ik giftig?'
'Maar nee,klein slangetje van me.
Waarom vraag je dat?'
'Omdat ik op mijn tong gebeten heb.

Het ligt op het strand en zingt... Eddy Kwally

Margot & Emma
De redactieploeg
12/05/2016

Geen opmerkingen:

Een reactie posten